Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zondag 5 februari 2012

Winter!!! :)

Zo, zo mooi!

So, so lovely!




Buitenbaan De Pekel in Schellinkhout is open!
En dus vonden de schaatslessen daar plaats gisterochtend bij -18C...

The outdoor rink in town is open!
And now the lessons were there yesterdaymorning at -18C...



Na een kwartiertje aanmoedigen vanaf de kant begonnen mijn tenen te protesteren 
dus ben ik een rondje gaan wandelen over de dijk.
Wat een uitzicht over het IJsselmeer!!!

After about 15 minutes my toes went extremely cold
so I went for a walk on the dike.
What a marvelous view over the lake!!!







Ook in de tuin vermaken we ons overigens prima.
Op de sloot om de tuin ligt een spiegelgladde ijsvloer
en onze ijsmeester is de beste!

We can entertain ourself perfectly in the garden too.
The water around our garden transformed into a mirror-like icefloor
and our 'chief of perfect ice' is the best!


Herinner je mijn berichtje van de zomer nog toen ik zo heerlijk achter in de tuin Harry Potter zat te lezen? 
Deze foto is vanaf hetzelfde punt gemaakt, precies een half jaar later! :)
Do you remember my blog of this Summer when I was reading Harry Potter in the back of the garden?
I took this photo at the same spot, six months later! :)


Het is voor mij tijd om de hond weer even uit te laten.
Fijne winterdagen allemaal!!!

It's time to put on some layers and walk the dog again.
Have a lovely winter everybody!!!