Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zondag 12 februari 2012

Tea wallet

Hoogste tijd om weer eens lekker met mijn naaimachine te spelen,
zeker als ik ooit een gat in mijn stofjes wil krijgen... :)

I felt it was time again to play with my sewing machine,
especially if I ever want to get a dent in my fabric stash... :)


Via via kwam ik bij deze tutorial op Handmade Therapy terecht
echt een heel duidelijke uitleg en heel makkelijk te naaien!

Hopping around I ended up at this tutorial at Handmade Therapy
really easy to follow and easy to sew up!


Natuurlijk koos ik weer voor een gezellige kleurencombinatie
maar je kunt net zo goed aarde-tinten ofzo gebruiken.
Ik denk dat ik dat nog wel het leukste vind van zelf naaien,
de vrije keuze in kleuren!

Of course I choose a bright color combination
but you could choose muted country colors just as well.
I think that's what I like most about sewing,
a free choice in colors!
Even vullen met wat lekkers en klaar voor mijn tas!
Nee hoor, natuurlijk ga ik hem weer swappen
en is de envelop nu op weg naar Mavis in de USA.
Als het goed is, vind ik er binnenkort ook eentje in mijn brievenbus... :)

Filled up and ready for my bag!
No, of course I'm going to swap it again
and is the envie on it's way to Mavis in the USA.
When everything goes right, I'll find one in my mailbox soon too... :)