Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zondag 26 februari 2012

Eurovisie Songfestival

Vorig jaar was ik echt enorm teleurgesteld
in het winnende liedje van de 3JS...
Ze zijn dan ook niet erg ver gekomen
maar dat maakt mij niet minder fan van deze mannen!
20 maart ga ik hun theatertour bezoeken en daar kijk ik enorm naar uit! :)

Last year I was very disappointed 
in the winning song of the 3JS for the Eurovision Song Contest...
They didn't make it to the finales
but I'm still a hge fan of these men!
I'm going to the tour on March 20 and looking forward to it very much! :)


~ klik en geniet ~ click and enjoy ~

Vanavond waren de voorrondes voor het songfestival
en okee, ze zag er misschien een beetje vreemd uit
maar ik stemde voor Joan!
En ze won!!!
Ik kijk uit naar 24 mei en hoop dat ze een plekje in de finale krijgt...

Tonight were the preliminary rounds for the Eurovision Song Contest
and okay, she looks a little weird
but I voted for Joan!
And she won!!!
I'm looking forward to the semi-finals in May 24 and hope she makes it into the finale...