Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zaterdag 4 februari 2012

I fell of the UIU-wagon!

Oeps, ik heb iets creatiefs gekocht...
Maar wel met een heel goede reden!!!

But with a very good excuse,
if I may say so....


Van de week kocht ik dit brei-patroon
van een ontzettend schattig beertje...
In de hoop dat Gregory voorlopig lekker in zijn huisje kan blijven zitten.
Heeft hij wel verdiend na al zijn omzwervingen van het afgelopen zware jaar!
Kijk maar even op zijn blog: Mad Man Knitting!

Last week I bought the knitting pattern
of this super-cute bear... 
I hope Gregory can stay in this house for a while.
Something he deserves after the challenging past year.
Check out his blog: Mad Man Knitting! 

 
En ik was echt van plan om hem te gaan breien van een wolletje uit mijn voorraad!
Echt!
Maar toen zag ik deze bollen liggen bij de Zeeman en dacht ik van Ach, die 3 Euro...

En nu allemaal even dat patroon gaan kopen en een beetje reclame maken voor Gregory zodat hij zich minstens de aankomende drie maanden geen zorgen hoeft te maken om de huur!!! :)

I planned to knit this bear from a yarn in my stash!
Really!
But then I saw these balls and thought Oh well, just 3 Euros...

And now you all go buy this pattern and advertise a bit for Gregory so he doesn't have to worry about paying the rent for at least three months!!! :)