Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zondag 19 februari 2012

Handwerkbeurs Zwolle

Jee, wat  heb ik me vandaag in moeten houden zeg...
Ik was naar de handwerkbeurs in Zwolle (zo'n 100km van hier)
met een gezellig groepje van het brei-café.

Ohw, I had to restrain myself today...
I went to a craft fair in Zwolle (about 100km away)
with a nice group of ladies of our knitting-cafe.

  
v.l.n.r. Anouk, Anneke, Trees, Carry en Jacky
bij de kraam van Ajoure uit Joure.

from left to right: Anouk, Anneke, Trees, Carry and Jacky
at the boot of Ajoure from Joure.


Ik was helemaal verliefd op dit leuke plateau met kleine hapjes! :)

I fell in love with this cute plateau with little snacks! :)


Mijn aankopen: 2m. stof, 8m. lint en 32 knopen
Totale schade € 45,10

What I bought: 2m. fabric, 8m. ribbon/lace and 32 buttons
 Total damage € 45.10


Nou, valt best mee voor een hele dag rondsjouwen op zo'n beurs toch?
Ik heb véél meer laten liggen dan ik gekocht heb...
En van dat stof en lint ga ik gelijk twee rokjes maken voor Cato.
Dat meisje wilde altijd broeken aan en ineens alleen nog maar rokjes maar ik schrok echt van de prijs van die leuke rokjes. Zo duur!
Nou, dan maak ik ze zelf wel! :)

Well, not too bad for an entire day of being tempted!
There was a lot more than I bought...
And I'm planning to sew skirts for Cato with the fabric and ribbons.
The girl always wanted pants and all of a sudden she only wants to wear skirts but the prie of the things are crazy expensive!
Well, I can sew them myself for that price! :)