Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

donderdag 9 februari 2012

Gregory's Bear

Tja, om mijn aankoop een beetje goed te maken
ben ik gelijk begonnen met breien.
Nou ja, een klein beetje 
als in af en toe een paar steken tussen het buiten spelen door!

To make up for buying the pattern and the yarn
I started knitting right away.
Well, a little
as in a couple stitches in between playing outside!


De dooi komt er aan  dus we moeten er echt nog even van genieten met z'n allen!
Zo jammer van die Elfstedentocht... 
Van mij mag de vrieskou volgende week weer terug komen, hoor!

The thaw is coming so we really have to enjoy the ice together now it's still here!
Too bad we didn't get the special tour on ice, the Elfstedentocht...
When you ask me the freezing temperatures can come back next week! 

Even terug naar Gregory's beer...
Zo ver is ie al af!
Ziet er goed uit, hè?
En hij komt uit een halve bol wol van de Zeeman dus ik moet er nog maar en paar maken, denk ik...
Het patroon is goed te doen en ik vind het wel prettig dat hij elk deel gelijk vult na het breien.
Ik ben wel iemand die dan verschrikkelijk opziet tegen het vullen en dan blijven die losse lapjes maar liggen en liggen... Tot ze op een goede dag weer uitgehaald worden!
Dat gaat met dit schatje niet gebeuren, hoor!!! :)
Back to Gregory's bear...
This is how far I came!
Looking good, right?
And it only took me half the ball of yarn so I guess I have to knit a couple more...
The pattern is really easy to read and understand and I really like how he stuffs the pieces when you finish knitting. I'm one to procrastinate stuffing forever... Until I don't even know what it was supposed to become and I frog them!
Not going to happen to this baby!!! :)