Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

dinsdag 14 februari 2012

Brei-café

Niet vergeten! Vanavond van 20-22u is er weer brei-café in de Keizerskroon in Hoorn!!! 
Kom langs als je in de buurt bent!

En mijn trui?
Die bestaat nu weer uit 11 bollen...
Ik weet niet wat er gebeurt was maar twee steken zaten niet meer op mijn koord en waren zo'n 10 toeren naar beneden weg gegleden... Nou, dat kreeg ik niet meer netjes opgehaald natuurlijk!
Bovendien zaten er ook al een stuk of drie fouten in dus was ik het zat.

Op naar poging 2 om dit jaar een trui/vest voor mezelf te breien!



Don't forget! Tonight is another knitting cafe in De Keizerskroon in Hoorn!
Come in if you're in the vicinity!

And my sweater?
It's 11 balls of yarn again...
I don't know what happened but two stitches dropped about 10 rows down... I really tried to fix it but it didn't work out! Besides I already made three faults in there so I was done with it ...

Ready for take 2 to knit myself a sweater/cardigan this year!