Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zaterdag 7 januari 2012

My world?

Ik heb me laten uitdagen door het fenomeen Zetti
Geen idee of mijn uitwerking volgens 'de regels' is
of dat ik ergens iets over het hoofd gezien heb?
Maar jee, wat is dit in mijn straatje! :)

I was challenged by the Art of Zetti
No idea if my elaboration went by 'the rules'
or if I missed something important?
But this is so my way! :)

Heerlijk uit mijn bak met restjes papier gewerkt
en haar pruik is van het papiertje van mijn chocolaatje bij de thee.
Oh, ik ga zo enorm in mijn voorraad opruimen
ik begin gewoon nogal klein... :)

Worked from my drawer of saved snippets from previous projects
and her wig is from the wrapper of my chocolate I had with my tea.
Oh, I'm so ready to UIU
I just start with babysteps... :)