Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

dinsdag 10 januari 2012

Een trui...

Niet vergeten! Vanavond van 20-22u is er weer brei-café in de Keizerskroon in Hoorn!!!

Voor dit jaar heb ik boven aan mijn Wil-ik-heel-graag-doen-dit-jaar lijstje
een trui/vest breien voor mezelf gezet.
Ik heb al een aantal hele leuke patronen verzameld
en na een half uurtje Ravelry heb je er zo nog een heleboel bij...
Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Pioneer!

This year on top of my Really-want-to-make-this-year list
I put to knit a sweater/cardigan for myself.
I already have quite some patterns
and after a half hour on Ravelry I have even more... 
In the end I picked the Pioneer! 
 


O ja, nog een héél eind te gaan... 
Ik heb ook geen idee of het met de maat goed gaat komen
of dat ik misschien toch nog een keer opnieuw moet beginnen?
Gelukkig werkt dit patroon van boven naar beneden 
dus ben je er al gauw achter of het past.
Ik heb al een aantal keer eerder een voor- en achterpand gebreid
om er na het aan elkaar zetten achter te komen dat het veel te groot geworden is...

Oy yes, lots of knitting to go...
I have no idea if this size works out for me
or if I need to start over again in another size?
Luckily this pattern is top-down
and I can try it on pretty quick to test the fit.
I have knit fronts and backs before
to find out it was way to big after sewing it...

Achter in mijn kast vond ik nog 11 bollen 
Drops Alpaca Aubergine 4400.
De bollen zijn echt knuffel-zacht.
Wat zou het heerlijk zijn om daar een trui van aan te hebben!!! :)

In the back of my closet I found 11 balls of
Drops Alpaca Dark Purple 4400.
The balls feel wonderfully soft.
It would be so nice to wear a sweater of it!!! :)