Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

woensdag 2 januari 2013

Resolutions?

O nee, ik ga niet in het gat vallen van Goede Voornemens.
Ik doe het niet!
Hoewel ik stiekem natuurlijk best wel een klein lijstje in mijn hoofd heb...
Gewoon van dingen die ik heel graag wil doen en waarvoor 2013 heel geschikt is!

Oh no, I am not going to trap myself with New Year's Resolutions.
I won't!
Although I do have a little list in the back of my head...
Just a couple things I really, really want to do and 2013 would be a good year to do it!


De kalender is leeg, maar natuurlijk wel even fijn gepimpt
want wie wil er nu het hele jaar tegen een reclame van de Shell aan kijken???
Een heel jaar waarin ik wil leren Spinnen!
Je weet wel, je neemt zo'n pluk wol van een schaap en maakt er een  mooie draad van
om mee te haken of breien ofzo...
Ik vind dat zo'n magisch idee!

The calender is empty, but of course I did have to alter it a bit
I mean, who wants to look at the Shell-ad all year long???
I want to learn to Spin!
You know, you take a handful of fluff from a sheep and make it into a beautiful thread
to knit or crochet with...
It's such a magical idea!
 

Uiteindelijk werden het 8 mini-wantjes en die hebben een prachtig plekje gevonden in de kerstboom tussen de andere decoraties. Of er ooit nog meer volgen?
Ik denk het niet, ik ben voor nu echt uitgekeken op het patroon.
Dit jaar hoop ik echt nog een paar sokken te breien voor mezelf. 
En voor de uitdaging: Magic loop-methode, twee sokken tegelijk, van teen naar boord breien!
Ik moet alleen nog even een lange nld 2.5mm scoren...

In the end I knitted up 8 mini-mittens and they all found a place in our Christmas-tree between the other decorations. If I ever knit up the rest?
I don't think so, for now I'm so done with this pattern.
This year I want to knit up a pair of socks for myself.
And for the challenge: Magic loop-method, two socks at the same time, and from the toe up!
All I need is a long 2.5mm needle...
 
 
 Ik wil deze quilt maken!
En natuurlijk heb ik zo mijn eigen ideeën over de kleuren, ik wil eigenlijk regenboog-haar en de achtergrond in zonnig geel...
Hoe ik het helemaal aan ga pakken, geen idee!
FMQ (Free Motion Quilten) heb ik nog helemaal niet onder de knie maar dat ga ik leren in 2013!

I want to make this quilt!
And of course I have my ideas about color, I'm thinking about the Rainbow-colors for the hair and the bakcground in sunny yellows...
I have no idea how to tackle this project!
FMQ (Free Motion Quilting) is new to me but I am going to learn in 2013!
 
Ik wil een Shambala-armband!
Nee, niet gewoon eentje kopen natuurlijk...
Ik wil hem zelf in elkaar knopen!
Ik heb bijna alle spulletjes bij elkaar...

I want a Shambala-bracelet!
No, not just buy one...
I want to tie one up myself!
I'm almost done collecting the beads...
 

En dan mijn boekenlijst van gister natuurlijk maar eigenlijk is dat niet het complete lijstje
Ik wil graag de Hunger Games van Suzanne Collins lezen, 
Kinderen en Mindfulness van Christopher Willard,
een boek van Chuck Palahniuk omdat ik zoveel mensen over hem heb horen praten
en Casual Vacancy van J.K. Rowling...
Ha, komen er vast nog wel meer bij in de loop van het jaar!
 
Nou, okee, misschien toch Goede Voornemens al zie ik ze liever als Doelen...
Wat zijn jouw plannen voor 2013???

And then there's my booklist from yesterday but that isn't the complete list of course
I want to read The Hunger Games by Suzanne Collins,
Child's mind by Christopher Willard,
a book by Chuck Palahniuk because I heard so many people recommend him
and Casual Vacancy by J.K. Rowling...
And I'm sure I'll be able to add more to this list during the year!

Ohw, okay, maybe I do have Resolutions although I like to think of them as Goals...
What are your plans for 2013???