Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zaterdag 5 januari 2013

Free Motion Quilting

Het valt niet mee,
maar ik wil echt snappen hoe dat nu werkt
Free Motion Quilting!
Ik bekeek de hele cursus van Leah Day via Craftsy
en dan is het enige wat overblijft...
Oefenen!!!

It isn't easy,
but I really want to understand how it works
Free Motion Quilting!
I watched the entire course of Leah Day on Craftsy
and then all there's left...
Practise! 


Misschien is mijn quiltwerk knap op de foto krijgen nog wel moeilijker...
Het is leuk om te doen!!!

Maybe is taking a good photo of my quilting even harder...
It's so much fun to do!!!


Je moet alleen de achterkant niet zien...
Allemaal 'wimpers' in de bochten en dat heeft iets te maken met te snel door de bochten sturen met mijn handen of te weinig gas geven met mijn voet...
Ja, er komt nog wel wat bij kijken!
Maar dat geeft niet, het is zo leuk!
Beetje jammer dat we net weer aan het verbouwen zijn geslagen maar die foto's komen van de week nog wel een keertje langs, als het allemaal een beetje af is...

You may not see the backside...
It's full of 'lashes' in the curves, it has something to do with going to fast with my hands or to slow with my foot on the pedal...
Yes, it does require some attention!
It's okay, since it's so much fun!
Too bad we're busy rebuilding but I will show those photos somewhere this week, hopefully when it's finished a bit...