Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zondag 27 januari 2013

Cross-Town-Challenge #4

Al een paar weken volg ik de reis van Felicia en Tracy in hun Cross-Town-Challenge,
ik ben gek op uitdagingen al was het me tot nu toe nog niet gelukt om mee te doen...
Ik had wat goed te maken!
Ik dacht een banner en een hart, dat kan niet moeilijk zijn!
Toch kostte me het 6 dagen nadenken voor ik er iets van maken kon...

I've been watching Felicia and Tracy play their Cross-Town-Challenge for a couple weeks and meant to join them but so far hadn't made it...
I had to make up for it!
I mean a banner and a heart was this weeks challenge. How hard can it be?
Well, hard enough to be thinking about it for 6 days straight...


Uiteindelijk is het gewoon maar een kaartje geworden
met rommeltjes uit mijn voorraad.

I ended up with a card,
all supplies from my stash.


Ik had zelfs nog foam-tape om het geheel wat reliëf te geven.
Ik ben blij dat ik eindelijk tijd gemaakt heb om de uitdaging aan te gaan en ga nu eens even bedenken wie ik ga verrassen met dit kaartje...

I even found some foam-tape to make my banner pop.
I'm glad I finally made some time to play and now I'm going to think about who I'm going to surprise with this card...