Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zondag 29 april 2012

You are my sunshine - ATC

Vorige week maakte ik voor het eerst een ATC voor een uitdaging
en ik haalde de top 3!!!

Last week I made an ATC for a challenge
and I made the top3!!!

Natuurlijk moest ik van mezelf ook meedoen met de uitdaging van deze week.
You are my sunshine!

Of course I made myself take this weeks challenge too.
You are my sunshine!


Ik heb heerlijk een poosje lekker therapeutisch zitten knippen en plakken.
Beetje jammer dat mijn scanner de mooie steentjes die ik als bloemetjes in het gras plaatste een beetje vreemd uiterlijk geeft...
Kom doe gezellig mee op Wicked Wednesday!
Wil je ruilen? Roep maar! :)

I've been cutting and gluing for quit some time, it's therapeutic!
Too bad my scanner doesn't approve of the lovely stones I placed as flowers in my grass and makes it all looking a little weird...
Come on over and play along on Wicked Wednesday!
Want to swap? Just holler! :)