Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

maandag 16 april 2012

Art Specially Event

Gister ging ik  weer eens op pad.
Deze keer gingen we naar het Art Specially Event in Zeist!
Allemaal creatieve, voornamelijk stempel-gerichte winkels bij elkaar!
Ken je Vilda al? Waren helemaal uit Zweden gekomen...

Yesterday I went out again.
This time we went to the Art Specially Event in Zeist!
All kinds of creative, mostly rubber stamping related stores together!
Have you heard of Vilda? They came all the way from Sweden...

Helaas was dit stempeltje op...
Maar ik mocht hem toch vooral via de website bestellen en kreeg een visite-kaartje met twee kleine stempeltjes mee!

Too bad this cute stamp was gone...
 But I received her card with two cute little stamps attached and I really should order it through the site! 


Gelukkig was er ook nog genoeg te vinden wat wel in mijn tas belandde!
Ik ben helemaal blij met mijn twee Gorjuss stempeltjes!
En natuurlijk met de rest ook... Hahaha!
En zo was er zomaar weer een heerlijke zondag om...
En is het alweer maandag!
Lekker verder kleuren en een kaartje maken vandaag, denk ik...

Of course there was enough other stuff  and some of it ended up in my bag!
I'm so happy with my two Gorjuss stamps!
And of course with the rest too... Hahaha!
And just like that I had another great Sunday that went by way too fast... 
And now it's Monday again!
I'm going to color my stamp and make a card today, I think...