Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

dinsdag 28 september 2010

Lekker kaartje

Ik heb nog een challenge (3D Halloween)gevonden op dit blog van Bugaboo
Het stempeltje is Frankie, de freebie van afgelopen vrijdag. Vind je hem niet schattig?

I found another challenge (3D Halloween) on this Bugaboo blog.
This stamp is Frankie, he's last Fridays Freebie. Don't you think he's cute?
Ik moet zeggen dat het wel lastig is om 3D op de foto te zetten. Het stempeltje ligt er toch echt met 3D-tape op...

It's hard to show 3D in a photo. The stamp is up with 3D tape but you can't see it very well...
Ach, ik hoop dat de ontvangster er ook blij mee is. Ik heb er een chocoladereep ingeplakt, het is tenslotte 'My treat'! :)

Ah, I hope the receiver is happy with it. I taped a chocolate bar inside, that's why it says 'My treat'! :)