Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zaterdag 11 september 2010

Quilt Teun

Net terug van vakantie werden we op de hoogte gebracht van de geboorte van Teun. Normaal gesproken een heel blijde boodschap natuurlijk! Ik ben gek op kraamcadeautjes maken!
Maar deze Teun besloot 10 weken te vroeg te komen, terwijl zijn papa en mama nog even lekker genoten van een welverdiende vakantie.
Dan ben ik altijd even van slag, zwanger zijn en bevallen moet iets leuks zijn, ik verwacht ook altijd maar dat het gewoon goed gaat. Maar zo gewoon is dat eigenlijk helemaal niet...
Gelukkig gaat het met deze kleine man ontzettend goed en ligt hij inmiddels al zonder poespas in een gewoon bedje te wachten tot hij groot genoeg is om mee naar huis te mogen!
En dus gaan wij van de week maar even langs om ze te feliciteren met mijn quiltje. Ik heb 2 blokken met de machine geborduurd maar verder alles met de hand gedaan. Hartstikke therapie, zo kon ik het fijn een plekje geven!

Welkom op deze wondere wereld Teun!

Just back from our holiday we received a birth announcement of Teun. It's supposed to be a happy message, I love making gifts for newborns! But Teun decided to come 10 weeks early, while his parents were enjoying their last holiday together.
It always makes me feel down, having babies is supposed to be fun, I expect everything to go just fine. But it isn't always like that...
Teun is doing very well, by now he's without help in a normal bed, just waiting for the day he grows big enough to go home!
And so we will visit them this week to celebrate his birth with my little quilt. I machine embroidered 2 blocks but all the rest is done by hand. Like therapy, I needed it to give it a place...

Welcome to this wonderful world Teun!