Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

maandag 13 september 2010

Dictee...

Gister om 1u. kwam de tweede opdracht online, het 'Dictee'. We moesten 4 stukken papier met dessin uitkiezen en een foto van 10x15cm. Het papier moest op een bepaald formaat gesneden worden en daarna mocht je het geheel naar eigen inzicht aankleden!

Yesterday at 1pm the second challenge came online. We needed 4 different papers and one photo. We received measurements for the paper and then it was up to your own creativity!
Ik moest iets met deze foto doen! Ik vind hem echt geweldig! Ik ben blij met mijn LO. Nummer 16 van dit jaar... Het gaat niet hard maar toch zijn er zo in alle albums weer wat foto's terecht gekomen! :)
I had to use this photo! I love it! I'm happy with my LO. Number 16 of this year so far... It's not going fast but still some photos made it to their albums! :)

En ja, ik scrap nog altijd op A4, twee velletjes naast elkaar. Ze gaan beiden in een hoesje en zitten naast elkaar in het album.
Yeah, I still scrap on A4, two sheets next to each other. They both go in a protector in an album.