Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

woensdag 16 mei 2012

Teus is 6!

Wow, gewoon 6!

Wow, already 6!


En dan is het tijd voor een heuse ridder-taart...

And then it's time for a cake with a knight...


En een lekkere traktatie van augurk, worst en kaas op een 'paraplu',
omdat het zo regende vandaag...
Erachter staan nog kopjes gevuld met Merci voor de juffen.

And something fun to give to his classmates,
gherkin, sausage and cheese on an 'umbrella',
because the weather was so terrible today... 
In the back  are cups filled with Merci-chocolate for the teachers.


Natuurlijk waren er ook kadootjes...

Of course there was a mountain of gifts too...

 
De Nintendo 3DS was een topper!

The Nintendo 3DS was the bomb!

 
Toch heeft hij de halve middag buiten gespeeld met zijn nieuwe waterpistool
waarbij hij zich niet liet hinderen door de regen.
Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad en ik wens je nog heel veel mooie verjaardagen in de toekomst!!!!

Still he spend half the afternoon outside with his new water gun
and he wasn't bothered by the rain.
I hope you've had a wonderful day and I wish you many more Happy Birthdays for the future!!!!

 
PS. Alles gaat hier goed, hoor! We hebben een nieuw pleegkind in huis en dat brengt altijd een week of twee van wennen en regelen met zich mee.
Zo gauw ik kan, spring ik weer in de uitdagingen en kom ik jullie leuke blogjes weer lezen!!!

PS. We're all fine! We have a new foster child in our home and that always brings about two weeks of getting to know each other and getting settled.
As soon as possible I will jump back in the challenges and will visit your blogs again!!!