Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zondag 20 mei 2012

Cotton Candy Girl

Voordat alles hier in huis veranderde 
bedacht ik dat ik heel erg behoefte had aan een nieuwe online workshop
en dan vooral de Cotton Candy Girl's class van Natasha May. :)
Hier vind je haar blog met meer informatie!

Before our life here changed drastically
I thought I desperately needed another on line workshop
to be more precise the Cotton Candy Girl's class by Natasha May. :)
Here you can find her blog and all the info you need to join!


Wat mij betreft ziet dit er helemaal geweldig uit.
En de lessen zijn ook erg leuk! 
Heel uitgebreide filmpjes, lekker veel informatie,
écht je geld waard!

If you ask me this looks absolutely fabulous.
And the lessons are so much fun!
Very detailed videos, lots of information,
really worth every penny!


Hier is mijn eerste canvas, rijp voor de prullenbak...
Helaas was mijn fineliner dus niet watervast dus over haar hele gezicht staan nu zwarte strepen...
En ik haat de glim die mijn lijm achter gelaten heeft. Nu zou ik dat op kunnen lossen door mijn hele canvas met een laagje lijm te bedekken volgende keer...
Al met al, voor een eerste keer lang niet verkeerd maar nog een hoop te leren! :)

Here's my first canvas, ready to be thrown away...
Sadly my pen was water soluble and it made black stripes all over her face when I applied the glue...
And I hate the shimmer where the glue went. I could solve that by applying glue all over the canvas next time... 
In the end, not too bad for the first time but definitely a lot to learn! :)