Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

woensdag 23 mei 2012

Pimpelliese

Zaterdag moest ik even de stad in 
en vond ik mezelf zomaar ineens in de wolwinkel
waar Cato verliefd werd op een bolletje Regenboog.

I had to go into town on Saturday
and suddenly I found myself in the yarn shop
where Cato fell in love with a ball of Rainbows.


Lana Grossa Cool Wool Merino Print Superfein
col. 703.


We namen twee bollen mee en zochten op Ravelry naar een leuke sjaal
We kozen voor Pimpelliese!

We bought two balls and searched on Ravelry for a nice shawl
We picked Pimpelliese!


Gelukkig werd het toen ineens héél mooi weer
en zaten we alleen maar in de tuin of in het zwembad
en dat geeft mij lekker veel brei-tijd!

At once the weather changed to very lovely
and we spend all our time in the yard and in the pool
and that gives me lots of time to knit!


En zo was hij dus gisteravond gewoon al af!
Hm, eens kijken wat mijn volgende project word... :)

And just like that it was already finished last night!
Hm, now to decide on my next project... :)