Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zondag 13 februari 2011

Zomaar wat geluk...

Als de dingen die om mij heen gebeuren mij verdrietig of onrustig maken, maak ik altijd voor mezelf een soort van lijstje van dingen die me blij maken, dingen waar ik dankbaar voor ben.
Hier zijn zomaar wat van die dingen die mij afgelopen week opvielen:

When things happening around me are turbulent or make me sad, I make a list for myself of things around me that do make me happy, things I'm thankful for.
Here are a couple moments of happiness from past week:


Het bezoek van Flip de Beer. Hij kwam eigenlijk met Teus mee naar huis maar die geeft er niks om... Cato loopt er de hele tijd mee te knuffelen. Zij is gek op Flikke Beer! :)

The visit of Flip the bear. He came home from school with Teus but Cato is the one snuggling with him for his entire stay! :)


De theepot die ik scoorde bij de Kringloop. Kun je het prijsje lezen? Jawel, echt maar € 1,20. Het is toch niet te geloven??? :)

The teapot I found at Goodwill. Can you read the tag? Really, just € 1, 20. Can you believe it???


Hier nog zo'n gevalletje waarbij ik denk Werkelijk???
Eau de Zwitsal!
Als er iets is wat ik ontzettend mis nu de kinderen langzaamaan overstappen op grote-mannen-zeep en echte-mevrouwen-prik-shampoo dan is het wel de geur van Zwitsal...
Maar nu dus niet meer!!! Ha! :)

Zwitsal is a brand of baby bath-supplies and with the children growing bigger and not willing to use it anymore I missed the smell... A lot!
And now they came with a perfume and I have a bottle...
Pure happiness!!! :)


Vrolijke kleurtjes wol maken me ook altijd blij! Deze week ben ik begonnen met het breien en haken van een bloementuin... Voor het eindresultaat zul je nog even geduld moeten hebben. 
Het komt vanzelf langs! :)

Bright colours are also great to make me feel better! This week I started to knit and crochet a flower-garden... It's not finished yet.
But I will show photos when I'm done! :)

Van Sylvana kreeg ik een award deze week, om me een beetje op te vrolijken!
Natuurlijk word ik daar ook heel blij van! :)
Ik weet alleen nooit goed wie hem al gehad heeft en ik lees zo veel blogs waar ik blij van word dus heb jij behoefte aan een award, neem hem dan alsjeblieft mee!!! Kijk maar even bij Sylvana wat je dan precies hoort te doen... :)

I received an award from Sylvana this week to make me feel better!
Of course I feel happy about that! :)
I just never know who to give it too. There are so many blogs I read with lots of pleasure...