Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

maandag 3 december 2012

Running around...

Het  is December...
Zomaar ineens!
Ik ren rond als een kip zonder kop...
Zoveel te doen, zoveel te regelen...
Ik kijk stiekem wel een beetje uit naar de relaxte maand Januari!

It's December...
Just at once!
I'm running around without direction...
So much to do, so much to arrange...
Ssshhh, I'm looking forward to the quiet month of January!


Al  breiend kwam Knitten te voorschijn...

Just knitting a bit and there was knitten...
(sorry pattern is in Dutch but I did see something like it on Ravelry too!)


 Ik controleerde en repareerde een stapel luizencapes voor school.
Ik doe alles om mijn kinderen hoofdluis-vrij te houden!

I checked and repaired a mountain of lice-capes for school.
Anything to keep my children free from it!


De schoolfoto's van dit jaar zijn aangekomen.
Ik vind ze geweldig dus gauw in lijstjes aan de muur gehangen!

This years schoolphotos arrived.
I love them and really wanted to hang them right away!


Ik borduurde nog wat voor de 1e verjaardag van Cato's vriendinnetje...

I embroidered a bit for the 1st birthday of Cato's BFF...


We hingen om de beurt wat rond met de griep...

We hung out on the sofa one by one, enjoying the flu...


Zara en Cato speelden mode-academie met plastic tasjes...

Zara and Cato played fashion designer with plastic bags...


En ik lees dit boek.
Deel 1 uit een 3-delige serie.
Het is spannend en bijzonder, echt anders dan wat ik tot nu toe gelezen heb!

And I'm reading this book.
It's part 1 of 3 books.
It's suspence but special, really different from any book I've read so far!