Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

maandag 19 november 2012

Mismatched Armwarmers

Ze zijn af!
Alweer een paar dagen,
ik was er alleen nog niet aan toegekomen om ze te laten zien...

They are finished!
A couple of days already,
Just haven't found time to show them yet...

 
 En het was heerlijk koud op de fiets dus ik ben er blij mee!

It's getting crispy cold on the bike so I'm really happy with this finish!


Hier op Ravelry!
Wol: Aade Long 8/2, regenboog kleuren
Weer iets gemaakt uit de voorraad, ik denk dat ik de UIU in 2013 lekker voort ga zetten... 
Er ligt nog wel genoeg verspreid in mijn kasten!
Heeft iemand alweer een plan gespuid op een website? 
Samen werkt beter dan alleen!

Here on Ravelry!
Yarn: Aade Long 8/2, rainbow colors
Another thing made from my stash, I think I have to keep playing the UIU in 2013...
There's still enough to find in my closets!
Anyone with a blog mentioned doing something like this next year already?
Together it's more fun to play!