Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zaterdag 3 november 2012

Zomaar november...

De week vloog weer voorbij!
Hij begon weer met een heerlijk weekend in Erve Aaftink
met de scrap-dames van Scrappen Noord Nederland

The week went by in a blur!
It started with a wonderful weekend at Erve Aaftink
with the scrappin' ladies of the SNN forum



 Dit kleine meisje werd toch echt weer een stuk groter dinsdag...
Zomaar ineens is ze 11!

This little girl grew a lot bigger last Tuesday...
Suddenly she's already 11!



Ik brei met Aade Long 8/2
armwarmers in regenboog kleuren
want ik heb het koud en kan wel wat vrolijkheid gebruiken!

I knit with Aade Long 8/2
armwarmers in rainbow colors
because I'm cold and need some happinness!

 
 Ik lees The Sugar Queen van Sarah Addison Allen
Heerlijk, ik heb echt moeite om mijn boek na een hoofdstuk te sluiten...

I read The Sugar Queen by Sarah Addison Allen
Lovely, it's hard to close my book after one chapter...


Fijne week allemaal!

Have a good week you all!