Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

donderdag 15 november 2012

Dag Maike...

Vorige week kreeg ik post
nu is dat niet zo raar want ik krijg best veel post
via Postcrossing en Swap-bot en van mijn penvriendinnen...
Nu kreeg ik een brief van de zus van mijn penvriendin Maike.
 Maike heeft half oktober een hersenbloeding gekregen,
is geopereerd en lag in coma maar kreeg er nog een beroerte bovenop 
en op 1 november is ze overleden...

Last week I got mail
not that that's weird because I do get mail a lot
through Postcrossing and Swap-bot and from my penpals...
This day I got a letter from the sister of my penpal Maike.
Maike had bleedings in her brain in the middle of October,
had an operation and was in a coma but had a stroke on top of it
and she died November 1st...

Stampin up punch Owl Builder 118074
En dus maakte ik een kaartje
wat is dat moeilijk eigenlijk...
Maar dat is wat ik doe, ik creëer dingen
als ik uit mijn evenwicht gebracht word...

And so I made a card
which was very hard to do...
But it is what I do, I create stuff
when I feel off balance...


Ik haakte ook nog een eind heen
Eerst hartjes en vlinders en toen dacht ik aan dat leuke vogeltje 
van Lucy van Attic24...
Dat is het!
Ik maakte er twee, voor Kim and Paula,
haar dochters van 12 en 8.
Vandaag vlogen ze weg met Post.nl, ik hoop dat ze vlug aankomen...

I started crocheting
First hearts and butterflies and then I remembered the cute birdie
by Lucy from Attic24...
That is it!
I made two of them, for Kim and Paula
her daughters of 12 and 8yo.
Today they went away with the mail, I hope they arrive soon...


Ik kan het nog steeds moeilijk geloven dat ze er echt niet meer is
38 is toch veel te jong?
Dag Maike, rust zacht...

I still have a hard time believing she's not here anymore
38 is way too young to go!
Bye Maike, rest in peace...