Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

donderdag 25 oktober 2012

Sprookjeswonderland!

Ik was er jaren niet meer naar toe geweest
best schandalig als je bijna om de hoek woont
Youp en Zara hadden altijd een seizoenskaart
maar bij Teus en Cato is het er nooit van gekomen...
Dat heb ik vandaag goed gemaakt!

I haven't been here for years 
while we live around the corner
Youp and Zara always had a card for the entire season
but I never got to it with Teus and Cato...
I made up for it today!

















Ze konden mij niet lang genoeg spelen in de speeltuin
kon ik mooi verder breien aan mijn 'geheime project',
een colsjaal voor Zara!
Dinsdag is ze jarig, zal ik het redden?

I didn't mind them playing at the playground
it gave me time to knit on my 'secret project',
a shawl for Zara!
Her birthday is Tuesday, can I finish in time?