Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zondag 23 september 2012

Hoera!

Niet alleen is er zomaar weer een week voorbij,
ook is er zomaar weer een jaar voorbij
en werd ik afgelopen donderdag alweer een jaartje ouder!

Not only another week went by too fast,
but also another year went by
and I turned a year older again last Thursday!

Hoe Cato mij ziet! How Cato sees me!
Ik doe meestal niet zoveel aan mijn verjaardag,
het is gewoon een dag als alle anderen, toch?
Maar als je 's morgens al visite krijgt
tot 's avonds best wel laat
en ze nemen ook nog allemaal kadootjes mee,
Dan ben je echt jarig!

Usually I don't really celebrate my birthday,
it's a day llike every other in the year, right?
But when you get guests in the morning
and still have guests late in the evening
and they bring all kinds of gifts,
Then you really feel special!


Er kwamen later nog meer kaarten en kadootjes maar inmiddels heb ik de helft al in gebruik genomen dus een nieuwe foto maken zit er even niet in...
Maar ik ben er zo blij mee.
Het was een hele fijne dag!
Bedankt allemaal!!!

There were more gifts and cards that came in later but by now I started using half of my gifts and I didn't have time to make another photo...
But I'm so happy with everything.
It was such a special day!
Thanks everyone!!!