Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zaterdag 1 september 2012

Dag 1

Ik heb me redelijk voorbereid op mijn Sugar Challenge
en mijn 1e dag zit er op!
Ik moet zeggen dat het me alles meegevallen is...

I started pretty well prepared with my Sugar Challenge
and my first day is done!
I must admit it was easier than I expected...
I found a website that has all I'm doing explained in English.
If you think you'd like to join me, jump in any day!

Ontbijtje: 
150gr volle biologische yoghurt met een eetlepel zonnebloempitten, pompoenpitten en Goji bessen, een halve eetlepel lijnzaad en chiazaad en 5 aardbeien.
Een glas water met Twistle druppels om te ontgiften en een pot Earl Grey thee (1L)

Lunch: 
twee rijstwafels, rijk belegd met belegen kaas, tomaat, komkommer en ei.
 Een glas water met Twistle druppels en een pot Earl Grey thee (1L)
 
 Tussendoor:
Handje ongezouten gemengde noten
5 cherry tomaatjes
1 banaan
een pot Earl Grey thee (1L)
 
Diner:
Tagliatelle met roergebakken groente, kip, sesamzaad en ongezouten cashewnoten en geraspte kaas.
Een glas water met Twistle druppels.

Voor vanavond staat er nog een pot thee in het vooruitzicht en verder eet ik 's avonds niet dus geloof ik niet dat ik daar vanavond ineens enorme zin in krijg...
Ik ben een buikslaper en het is echt verschrikkelijk om op een volle buik te moeten proberen om in te slapen! :D
Op naar dag 2!

For tonight I have another pot of Earl Grey tea to drink. I never eat after dinner so I don't think I will feel the need to eat tonight...
I like to sleep on my belly and it's awful to try to fall asleep with my stomach full! :D
Ready for day 2!