Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

dinsdag 4 september 2012

Dag 4

Dag 4 zit er op en ik ben nog altijd suikervrij.
Ik sta versteld van mezelf hoe gemakkelijk het me afgaat.
Al begin ik wel enorme trek te krijgen in een milkshake...

Day 4 is gone and I'm still without sugar.
I'm amazed this goes so easy for me.
Although I have to admit I do crave a milkshake...

Lunch van vandaag, volkoren fusili, spinazie, rucola, mozzarella, tomaatjes en roerei.
  Om ook mijn creativiteit een oppepper te geven ga ik een poosje de journaling uitdaging van LilBlueBoo volgen. 
Heb je het al gezien? Gister pas begonnen dus alle tijd om ook mee te doen!
Hier is mijn pagina van gister. Ik heb zo gelachen toen ik hier mee bezig was.
Jeetje, wat was het moeilijk!

To give my creativity a spark I decided to play along with the Journaling Project at LilBlueBoo.
Did you see it? Just started so there'stime to jump in too!
Here's my first page. I've been laughing so loud while doing this...
It was hard!!!