Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zaterdag 12 maart 2011

telefoonhoesje

Zo hé, wat is het heerlijk lente-weer vandaag!
De mannen zijn druk aan het snoeien in de tuin...
En ik profiteerde even van het zonnetje om wat foto's te maken!

The weather is absolutely lovely today, it feels like Spring!
The men are busy in the garden...
And I enjoyed the sun and took some photos!


De kinderen tanken even heerlijk bij...

The children get new energy from playing outdoors...


En tegelijkertijd raken ze een zooitje energie kwijt!

And at the same time they loose some of it!


Hier kan ik gewoon uren naar zitten kijken!
En tussendoor haak ik...

I can enjoy this view for hours!
And in the mean time I crochet...

 
Dit leuke telefoonhoesje is tot stand gekomen nadat ik dit bericht las.
Nu is mijn Samsung echt maar een kleintje dus maakte ik hem op een ketting van 10 steken.
En haakte mijn rondes met vasten ipv stokjes.
Ik heb hem wel versierd met een echte Kobus!
En een vintage-knoopje uit het zakje wat ik een poos geleden van mijn schoonmoeder kreeg.
Goh, wat kun je blij zijn met je eigen creatie! ;)

Mijn Samsung-etje was van de week nl van tafel gevallen en gaat nu met een barst door het leven... Nu is een barst tot daar aan toe, maar dat mag echt niet erger worden!
Stel je voor, zonder telefoon... Dat is toch gewoon het einde van de wereld???

This cute case for my phone is made after I read this blog. I know, it's in Dutch...
I changed a couple things since my Samsung is very small.
I made a chain of 10 st.
Then crochet around with sc.
The flower is named Kobus and comes from the same blog.
I fiinished off with a vintage button from a bag I received from my MIL.
Oh my, I'm so happy with my own creation! ;)

My cute Samsung fell from the table past week and is decorated with a crack in the glass...
I can live with it, but it may not become worse!
Imagine, living without a phone... It might be the end of the world???