Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zondag 27 maart 2011

Hoe houd je je blikje koel?

Ja, dat heerlijke lente-weer is natuurlijk fantastisch.
We hebben afgelopen week zeker 3 avonden op de veranda gegeten!
En om het af te maken natuurlijk met blikjes (fris), flesjes (bier) en pakjes (sap).
Maar als je daar dan een poosje zo zit...
genietend van het heerlijke zonnetje...
dan is zomaar ineens je drinken lauw.
Ik ben wel een beetje boel verslaafd aan cola light,
maar als het lauw word... Bleh!

I love the Spring weather we have now.
We ate at our verandah 3 times this week!
And to finish it off we use lots of cans (soda), bottles (beer) and packages (juice).
But when you sit there for a while...
enjoying the sunshine...
suddenly your drink is getting warm.
I'm addicted to cola light,
but when it gets warm... Blegh!


De uitleg vond ik hier!
Het is verbazend wat je op die website allemaal kunt vinden...
Misschien niet helemaal handig dat je steeds door moet klikken naar de volgende bladzij,
maar ach, het is GRATIS! :)

I found the tutorial here!
I'm amazed about how much info you can find on that website...
Maybe a little odd to click to the next page after each step,
but hey, it's FREE! :)


Deze is overigens op reis gegaan naar de USA voor een swap.
Ik ben heel benieuwd wat er binnenkort in mijn brievenbusje valt!
Hoe dan ook ben ik zeker van plan om er nog meer te gaan maken.
Ze zitten zo in elkaar, leuk voor je gasten en het staat ook gezellig op tafel!

This wrap is travelling to the USA for a swap.
I can't wait to see what I get in return!
I'm definately going to make more of these.
They are easy to make, nice for guests and so much fun on the table!

Tropische vissen aan de buitenkant,
vrolijk gestipt van binnen.
Gezelliger kan ik een slokje fris niet maken, hoor!

Tropical fish on the ouside,
pretty dots on the inside.
I can't make a can of soda more enjoyable!