Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zondag 24 februari 2013

This weeks Happy Moments...

Deze week was het voorjaarsvakantie...
Heerlijk even alleen maar doen waar we zin in hebben!

This week the children were home from school...
Happily doing only what we want to do!


 Uitrusten en bijtanken vooral...
Ik was Blij omdat:
* het meisje van 12 dat bij ons was in pleegzorg weer lekker naar huis mocht maandag!
Helaas waren we woensdag alweer nodig voor een meisje van 7...

Taking it easy and loading up for the coming period...
I was Happy because:
* the girl (12) we had in foster-care went home on Monday!
Too bad we were needed again on Wednesday for another girl (7)...


* ik een knalrode soeppan kreeg..

* I received a bright red soup pot...


* ik serieus leer spinnen...

* I'm seriously learning to spin...


* wij ons 14-jarig huwelijk vierden bij de Wok van Pejo. Mmm...

* we celebrated our 14th wedding anniversary at the Wok van Pejo. Mmm...


* ik eindelijk nieuwe sneakers voor mezelf vond in een damesmodel!
Dat valt niet mee met mijn enorme voeten...

* I finally found new sneakers for myself!
It isn't easy for my huge feet to find a female shoe...