Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

woensdag 21 maart 2012

3JS in Hoorn


Klik en luister terwijl je de rest leest! :)
Mijn favoriet van de nieuwe cd en live echt... Kippevel!!!

Click and listen while you go through my post! :)
My favorite song from the new cd and live... Goosebumps!!!


Gisteravond pikte ik mijn broertje op en gingen we naar de theatertour '4 Elementen' van de 3JS.
We hadden niet echt hoge verwachtingen, ik wilde ze gewoon een keertje zien...
Ik heb alle cd's en ze staan ook op mijn MP3-speler omdat ik de stem van Jan ontzettend mooi vind maar om nu te zeggen dat ik een enorme fan ben, niet echt...

Yesterday evening I went to the theater with my brother to watch the tour '4 Elements' by the 3JS. 
We didn't have high expectations, I just wanted to see them once...
I own all their cd's and all the songs are in my MP3-player because I really like the voice of Jan but to say I'm a huge fan, not really...


Mijn hemel, wat zijn die gasten goed!!!
Mocht je de kans nog krijgen om er heen te gaan,
ik zou zeggen: DOEN!!! :)
Wat een geluid...
Wat een sfeer...
Wat een humor!
Ik denk dat we voortaan de theatertour gaan bezoeken! 
Wat was dit genieten!!! :)

Oh my gosh, these guys are good!!!
If you get a chance to go to the tour,
my advice: GO!!! :)
Marvelous sound...
Lovely vibe...
So much fun!
I think we'll visit their tours from now on!
This was such a wonderful night out!!! :)