Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

maandag 4 oktober 2010

Kaart Zara

Voor de challenge van deze week op Michelle Perkett's blog werd ik uitgedaagd om een meisjeskaart met bling-bling te maken. Laat Zara de 30e toch 9 worden! Een prima gelegenheid om zo'n kaartje te maken! :)

This weeks challenge on the blog of Michelle Perkett is a girlie card with bling. Zara turns 9 on the 30th! A great opportunity to make such a card! :)

Rondsurfend kwam ik op heel wat blogs (zoals bij Mari  en Cely )van die leuke uitgesneden kaarten tegen. Dan moet ik weten hoe dat gemaakt is en ga ik zoeken en uitproberen met dit kaartje als resultaat.

Surfing around I found a lot of those cut and fold-cards on blogs, like here at Mari and Cely. I needed to know how it's made and searched and tried with this card as a result.
Hier vond ik uiteindelijk hele leuke uitleg: Crafts by Carolyn
Maar natuurlijk pas toen ik mijn kaartje al af had...

Here I found great tutorials about cutting cards : Crafts by Carolyn
But of course after I finished my card...