Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

donderdag 7 juni 2012

Amari (3)

Na mijn laatste update ben ik lekker verder gegaan
en is mijn Amari alweer af!

After my last update I kept on knitting
and now my Amari is finished!


 Het is echt supersnel gegaan!
En dat patroon van die rand viel reuze mee...

It went super-fast!
And the lace on the edge wasn't hard at all...


Ik snap alleen niet waarom mijn rand er heel anders uit ziet als het origineel...
Begrijp me goed, dat maakt het niet minder mooi
want ik vind hem prachtig geworden!

I just don't understand why my lace looks so different from the original...
Don't get me wrong, it doesn't make it less pretty
I love my lace!


Helaas klimt de temperatuur ineens weer omhoog
dus gaat deze wollen sjaal een poosje de kast in...
Laat de winter maar komen!
(Nou vooruit, na een beetje zomer dan...)

Too bad temperature is just going up
so this woolen shawl will go into my closet for a while...
I'm ready for Winter to come!
(Oh okay, after a bit of Summer...)