Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

maandag 6 december 2010

Wat een weertje...

Jawel, Koning Winter is vroeg dit jaar en heeft de sloot achter ons huis weer omgetoverd in een persoonlijke ijsbaan. En ijs is glad en dan kun je vallen...

Yes, King Winter is early this year and changed the water behind our house into our personal ice skating lane. And ice is slippery and you might fall... 
 En dat doet PIJN!!!

And that hurts!!!
 Maar als het dan een paar uur later serieus begint te sneeuwen dan is alle pijn alweer vergeten en wordt er een enorm fort gebouwd! :)

But when it's really snowing a couple hours later all the pain is forgotten and a big fort is build! :)
 Nee mama, geen foto vandaag van mij...
En ze is nog maar 3, dat beloofd wat voor de toekomst!

No mommy, no photo of me today...
And she's just 3, that might bring some issues for the future!
 Tussendoor heb ik nog een tas gemaakt voor mijn nichtje Thyara. Vandaag is ze 7 geworden en ze vroeg aan iedereen geld voor een nieuwe DSi. Behalve aan tante Sandra want die kan wel een mooie tas voor mij naaien met paarden er op... Oh ja? Okee dan! :)

In between I sewed a bag for my niece Thyara. She turns 7 today.
She wanted money for a Nintendo DSi but not from aunt Sandra. She can sew me a beautiful bag with horses... Really? Okay! :)
De tas is een idee van de DIY Dish en vindt je hier!

The bag is an idea of the DIY Dish and is found here!