Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

donderdag 2 december 2010

Freek

Ken je ze? Van die dagen waarop je hart even stilstaat... Dat je even niet kunt begrijpen hoe de wereld gewoon doordraait... Dat spontaan de tranen over je wangen rollen of je nu wilt of niet...
Dat had ik dinsdagmiddag op het schoolplein toen bij Chantal spontaan haar vliezen braken bij nog maar 30 weken zwangerschap. En niet een klein beetje maar echt in een keer in een kleddernatte broek staan. En dan heb ik het nog niet eens over hoe KOUD het wel niet was...

Do you know them? Those days where your heart stops beating for a moment... When you don't understand the world just goes on... Tears rolling instantly, if you want or not...
That's what happened Tuesday at school when Chantal's water broke at just 30 weeks. Broke in the meaning of standing in a pool in a second. And then I'm not even thinking about how freezing cold it was...
Nog dezelfde nacht is Freek geboren in het AMC. Naar omstandigheden gaat alles goed maar naar huis zit er voorlopig nog even niet in natuurlijk.
En daarom heb ik even dit kaartje gemaakt! Met een klein beschermengeltje er aan voor de kleine man.
Ik hoop hem gauw eens te ontmoeten... Hij heeft me geraakt...
Welkom op deze wereld kleine man!!!

The same night Freek was born in thehospital in Amsterdam. He's doing fine but he can't go home for a long time.
And that's why I made this card. With a little guardian angel for the little boy.
I hope I can meet him soon... He touched me...
Welcome to our world little man!!!