Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zondag 3 januari 2010

Something for me!


Oké, de uitdaging was Iets voor mezelf maken! Ik had nog een gezellige lap fleece liggen en rond kerst dit prachtige boek gekregen, tel daarbij op dat de temperatuur rond de -9C ligt en ik niet zo'n heel dikke bos haar op mijn hoofd heb dus al gauw trok ik de conclusie: Het moet een muts worden! Gelijk mijn tijd genomen om er een bijpassende sjaal bij te maken. Gewoon simpel twee lange lappen fleece van 20x180cm aan elkaar genaaid, wel een opening gehouden (zo'n 10 cm) om te keren, gestreken en daarna rondom doorgestikt zodat de opening ook gelijk gesloten is.
Een heerlijk warme winterset, van mij mag de winter nog even blijven!!!

Okay, the challenge was Something for me! I had some fun fleece laying around and for Christmas I received this wonderful book, add a temperature of -9C and I don't have a whole lot hair on my head so I knew what to make: A hat! I took my time to add a scarf too. Simply cut two pieces of 20x180cm, wrong sides together, sew around, leaving an opening(about 10cm) to turn, iron seams flat and sew around the entire scarf, closing the opening and finishing off nicely.
And there I have a lovely Winterset, if you ask me the Winter can stay a whole lot longer!