Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

donderdag 28 januari 2010

Clue#7

Okee, het is officieel, ik loop achter! De laatste clue staat online en kijk eens wat zielig. Ik heb nog niet eens 1 lapje af en moet er dus nog 2!
Als excuus moet ik wel zeggen dat de kinderen om de beurt ziek zijn geweest, een hele nacht overgeven en dan een dag doodmoe natuurlijk... *gaap* Ik ben er ook moe van en hoop maar dat we het nu gehad hebben zodat ik weer bij kan komen!

Okay, it's official, I'm behind! The last clue is online and see my pathetic photo. Not even one piece finished so I have another 2 to go!
I do have an excuse, the children have been sick. After a night of throwing up a day of hanging around at home... I'm tired too now and hope this was it and I can have a moment for myself again to knit and catch up!