Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

woensdag 13 januari 2010

Cato's pyjama


Nog immer zijn we veel buiten, de sneeuwballen gevechten zijn eindeloos en het schaatsen achter op het slootje gaat steeds beter. Gister ontdekten ze dat je de slee het achterliggende weiland in kunt trekken en dan zo van de kant af de sloot op kunt sleeën. Ik hou af en toe mijn adem in maar geniet ook ontzettend van hun ondernememingen!
Als we dan weer lekker naar binnen gaan, neem ik mijn tijd boven in mijn nieuwe naaihoek. Deze week komt de nieuwe Ottobre uit en ik had nog niets uit de vorige genaaid. Dus zie hier: Een pyjama voor Cato uit Ottobre 6/09 (nr.34 en 35 in mt92 en dan de broek zonder naad geknipt anders is hij veel te groot voor mijn kleine meisje ;o))

We still spend a lot of time outside, playing with the snow and their ice skating behind our house improves with the day. Yesterday they found out how to sleigh from the field behind the water, down the hill, back on the ice... Oh my, take a deep breath and don't watch but enjoy their creativity!
When we finally go inside to warm up, I take some time in my new sewing-area. This week the new Ottobre will arrive and I hadn't sewn anything from the old one yet. So here it is: New pj's for Cato from Ottobre 6/09 (nr.34 and 35 in size92, pants cut without SA or it will be way to big for my small girl ;o))

En hij is helemaal goed gekeurd! Ze heeft hem 2 dagen aangehouden en er heerlijk in geslapen op de bank! ;o)

Totally approved! She wore it for 2 days straight en even took a nap on the sofa! ;o)