Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

woensdag 26 januari 2011

Baret


Als de hele bups ziek wordt en je 's nachts elk uur van de klok ziet om vermoedelijke spoken te verjagen, te voorzien in slokjes drinken of gewoon te zijn dan komt er een moment dat je er zelf ook aan moet geloven. Wat een rot-griep zeg!

Since I'm having doubts with the translator I will do it myself again! :)
All the children were sick and after nights in a row where I saw every hour on the clock to chase ghosts, give drinks or just be, there was a moment where the flu got me...
What a nasty bug is this!



De afgelopen week heb ik dus rustig aan gedaan en een baret gebreid uit dit leuke boekje van Jolijn Copier.
Dit is de hartjes baret, geïnspireerd door zo'n zakje echt Hollandse hartjes-snoepjes.
Wie kan zo'n snoepje nou weerstaan??? :)
The past week I took my rest and knitted a beret from this cute little book of Jolijn Copier. I'm sorry but for now it's only in Dutch...
This is the hearts-beret, inspired by a bag of Dutch candy-hearts.
Who can resist such a candy??? :)