Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zondag 14 juli 2013

New shirt

Het is zomervakantie...
We beginnen 's morgens om half 9 met zwemles voor Teus en Cato
en daarna?
Is er een hele lange dag met niets...

Summer holidays are here...
We start our days with swimming lessons for Teus en Cato at 8.30
and then?
A whole long day of nothing...


En dus pakte ik mijn kans en naaide een heerlijk ruim shirt voor mezelf!

And so I took a couple hours to sew a shirt for me!


Ik zag dit model hangen op de markt.
One size fits all zei de meneer die er bij hoorde terwijl hij mij bedenkelijk aankeek...
Tja, 1.82m en bijna 90kg valt daar toch echt buiten! ;)

I saw a similar shirt hanging when I went to the market.
One size fits all said the guy selling them looking questionable at me...
Right, 1.82m and almost 90kg doesn't fit! ;)


Er is nog wel ruimte voor verbetering
maar voor een proto-type ben ik meer dan tevreden!
Als je mij zoekt, ben ik in de tuin...
Genieten van de zon en mijn nieuwe shirt! :)

There is room for improvement
but for the first try I'm more than happy!
If you're looking for me, I'll be in the garden...
Enjoying the sun and my new shirt! :)