Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

vrijdag 14 juni 2013

Kromski Polonaise

Gister kwam er een hele aardige meneer van DPD een doosje bij mij brengen...

Yesterday a very nice man brought a little box to my house...


Wat zou daar nu in kunnen zitten???
What could that be???


Nou... Voornamelijk een enorme berg losse onderdelen...
Oeps...

Well... Mostly a mountain of loose parts...
Oops...


Gelukkig zat er een behoorlijk duidelijke beschrijving bij en had ik dit schatje zo in elkaar!
Luckily it came with very clear written and drawn instructions so this baby was assembled in no time!


Om half 11 kwam er al een heel aardig draadje te voorschijn!
En ik? Ik ben verliefd!!! ♥
Mijn eerste echte spinnewiel, helemaal van mij! :)
We moeten nog een beetje aan elkaar wennen
maar wij worden beste vrienden!

Around 10.30pm I got a pretty nice thread spun!
And now? I'm in love!!! ♥
My first real spinning wheel, completely mine! :)
We have to get to know each other a bit more
but we will be besties!