Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

maandag 12 december 2011

Stockholm Scarf


Vanavond is er weer brei-café in de Keizerskroon in Hoorn!
Je bent welkom vanaf 20u!!!
Vorige keer zat Anita naast me en zij was begonnen aan de Stockholm Scarf
Ik was gelijk verliefd op de steek,
het hele plaatje zag er zo comfortabel uit!
In elk geval heb ik snel mijn paar sokken afgemaakt en mijn eigen sjaal opgezet...

Tonight is another Stitch 'n Bitch at the Keizerskroon in Hoorn!
You're welcome!!!
Last time Anita was sitting next to me and she just started the Stockholm Scarf
I loved that stitch,
and the result photo!  
I quickly finished my pair of socks and started my own scarf...


Het kostte me 6 bollen Drops Karisma
in kleurnr. 37  donkerblauw/groen
en 4½ week van mijn vrije tijd

It cost me 6 balls of Drops Karisma
colournr. 37 darkblue/green
and 4½ weeks of my spare time

Ik heb 256 steken opgezet en 19 keer het patroon gebreid
dat zijn eeehhhh... 
meer steken dan ik wil tellen!
De col meet uiteindelijk 70x35cm
of als je hem omhangt 140x35cm

My cast-on was 256 stitches and I made 19 pattern repeates
that's aahhhh...
more stitches than I want to count!
The shawl measures 70x35cm
or when you  hang it around your neck 140x35
 


Natuurlijk draag ik hem dubbel
Wat een heerlijk warme verwennerij!!!
Laat de winter maar komen!

Of course I wear it double
What a lovely warm pleasure!!!
Let Winter arrive!