Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

dinsdag 1 november 2011

Scrap en Bepweekend 2

Ooit, lang geleden
ging ik voor het eerst een weekendje weg...
zonder gezin

Once, a long time ago
I went away for the first time for an entire weekend...
without my family


Dat beviel zo goed
dat ik afgelopen weekend weer gegaan ben...

I liked it so much
I went again this past weekend...
En ik ben zo serieus bezig geweest

I've been doing so much


Zelfs gelijk 's morgens vroeg in mijn pyama
terwijl ik amper geslapen heb

Even straight from my bed in my PJs
while I slept just a couple hours

 
En wat hebben we weer gelachen

And we have laughed so much

 
Over van alles en helemaal niets

About everything and nothing at all


En ik heb veel te veel gesnoept
waardoor ik van mezelf extra moet sporten deze week
Maar ik had geen moment willen missen!
In maart ga ik weer...
Is het al maart???

And I ate way too much
and make myself exercising extra this week 
But I loved every moment!
I'm going again in March...
Is it March already???