Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

vrijdag 24 juni 2011

Sneeuwwitje

Gister heb ik de hele dag zo'n beetje met mijn naaimachine gespeeld...
Het ridderpak was stuk...
De sneeuwwitje jurk was stuk...
En de sneeuwwitje haarstrik was echt weg...
Dus naaide ik een nieuwe
voor het Sprookjes Jubileumfeest van vandaag.

I spend yesterday playing with my sewing machine...
The costume for the knight needed some repair...
And Snowwhites dress too...
And Snowwhites hairbow was missing...
So I made a new one
for today's Fairytale Day at school.  


Tussendoor bakte ik ook weer 20 saucijzenbroodjes
die ik zo even opwarm en wegbreng voor de lunch op school.
Dat is wel een raar idee...
Cato en ik samen lunchen.
Maar even iets extra lekkers bedenken voor ons twee!

In between I made 20 sausage rolls
I'll heat them up and take them to school before lunch.
Weird idea, having them all eat lunch at school...
Just Cato and me home for lunch.
I'm making something extra special for the two of us!


Cato en Oscar zijn echt dikke vriendjes!
Ze kunnen uren samen zitten knuffelen en hard spinnen dat hij doet...

Cato and Oscar really are best friends!
They can pet and purrr together for hours...

Niet te geloven dat dit meisje na de zomervakantie ook naar school moet...
Wat zal het stil worden in huis!
Voorlopig duurt het nog 4 weken voordat we vakantie hebben gelukkig!

I can't believe this little girl has to start school after Summer holidays...
It will be so still around the house!
I'm glad we have another 4 weeks of school to go before the holidays!