Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

woensdag 15 juni 2011

Inchies

Ik kan er geen genoeg van krijgen...
Sinds ik me aangemeld heb bij Swap-bot blijf ik nieuwe dingen proberen!
Nu waren het Inchies van stof.
In mijn gedachten was een Inch toch groter...
Wat is het lastig om iets leuks te maken van zo'n kleine oppervlakte!

I can't get enough of it...
Since I signed up at Swap-bot I keep trying new things!
This time Fabric Inchies.
I really thought an Inch would be bigger...
It's hard to make something nice on such a small surface!


Inchies Melodie


Inchies Terry

Ik ben heel benieuwd wat ik ga ontvangen! :)

I can't wait to see what I will receive back! :)


Met Bink en Hannah gaat het goed.
Ze groeien als kool en zijn heel ondernemend.
Regelmatig zijn we ze 'kwijt'...
En na een zoektocht blijkt dat ze gewoon ergens in slaap gevallen zijn!


 Bink and Hannah are doing wonderful.
You can see them grow and they are a handful.
They get 'lost' daily...
And after a good search we find them somewhere sleeping!


Ach, zo schattig...
In de manden onder mijn aanrecht terug gevonden!

Ah, so cute...
Found them in the baskets under the sink!