Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

donderdag 14 april 2011

Granny

Herinner je je deze foto nog,
ik vertelde een poosje terug over mijn Granny-kleed.

Do you remember this photo,
I told a while back about my Granny-blanket.


Stel je dan de ideale avond voor:
* Kinderen op bed - Check!
* Man vergaderen - Check!
* Grote pot thee - Check!
Klaar voor een heerlijk avondje haken!!!

Imagine the perfect evening:
*Kids in bed - Check!
* DH at a meeting - Check!
* Big pot of tea - Check!
Ready for some hooky goodness!!!


En toen was ik bijna aan het eind van mijn toer...
Wol op!!!

Almost at the end of my round...
Out of yarn!!!




Mocht je mij morgenochtend nodig hebben,
ik ben niet thuis!
Zoals je begrijpt moet ik naar Hoorn,
nieuwe wol halen
en lekker struinen bij Schouten Handwerken
If you need me tomorrow morning,
I won't be at home!
As you can understand I have to go to Hoorn,
to get new yarn
and just pet some yarns at Schouten Handwerken!