Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

dinsdag 20 januari 2009

Gebreide sjaal

knitted scarf
knitted scarf,
originally uploaded by nisayoza.
Jaaaa, het is zo ver! Het is 2009! Ik weet het, we zitten alweer halverwege de maand... Het is niet zo dat ik niet wil, maar ik kom er gewoon niet aan toe... Inmiddels hebben 5 leden van het gezin de 1e griep er al weer op zitten. En dan kom je niet aan veel dingen toe, hoor!

Toch heb ik tussendoor wel lekker zitten breien! Een sjaal en mijn trui zijn af. Heerlijke dikke Eskimo-wol! Laat nog maar wat winterse temperaturen komen. Ik ben er klaar voor!

Okee, de griep was niet zo leuk maar verder ben ik reuze tevreden met 2009. We hadden ijs!!! Eindelijk weer eens schaatsen hier achter op de sloten! Alleen Youp heeft 1x eerder hier achter kunnen schaatsen en toen was hij 2 ofzo... Nu wordt hij bijna 9!

Ik ga eens even kijken of ik nog iets creatiefs kan doen. Vandaag is er groot onderhoud van de PWN en hebben we geen water van half 10 tot 3u. Goh, niet soppen... Geen wasmachine aan... Ik zou me bijna gaan vervelen! Hahaha! Nu alleen maar hopen dat ik niet 15x moet plassen of dat er 3x een beker limonade over de vloer gaat...