Spreuk van de Maand

Spreuk van de Maand

zondag 14 september 2008

Jaaaaaaaa!!!!!


Eindelijk, na 4½ jaar zwemles en maar niet door het gat duiken is het afgelopen maandag gelukt! Youp duikt door het gat! En als beloning mocht hij gister gelijk afzwemmen!

Het laatste weekend van dit seizoen, ik had het niet meer verwacht, en toch doet hij het nog even... Ik kan het nog steeds niet geloven... Maar mijn grote man heeft zijn A-diploma gister gehaald, in de stromende regen en het was ongelooflijk KOUD! Maar hij had nergens last van want 'In het water is het veel lekkerder, mama!'.

Ik hoef geloof ik niet meer te vertellen dat ik super-TROTS ben op mijn mannetje! Maandag ga ik even naar Duinrell bellen of we nog een weekendje in het hostel kunnen. Een weekendje Tiki-bad heeft hij wel verdiend! Mijn kanjer!